Onsdag. hemma.. :/

hejsan alla läsar (:
idag har lila jag vart hemma från skolan, eller vi hade APU men ja kan ju inte använda min väster arm och har sjukt ont i den. Kan bli lite svårt att jobba då. men jag har ialfall tagit de lungt idag, jag har sovit mest tror jag?
jag passa på att sova ut när ja väl kunde göra de. tihih.
Mamma väckte mig vid halv 5 och hon hade tydligen kommit hem vid 3 då sov jag med.
men jag gick upp till stallet vid 5 och tog hand om pluttisen & sen gick jag på lucia tränigen och då fick ja veta att jag vart LUCIA =oo. ojoj. jag ville så görna bli de och vart de, så jag är glad nu:D men så min dag vart lung, men nu ska jag plugga lite tills i morgon om ja hittar sidan. hörs senare,puss♥



Kommentarer
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

vad roligt att vara lucia, det har jag också varit en gång :)

2009-12-03 @ 21:13:18
URL: http://eecederholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0