Godkväll eller mer natt.

Snart ska jag allt dra mig till sängen, känner att jag börjar bli lite små trött.Någon mer om är trött kl 00:55?
jag kan säga en liten hemlis att ja nästan saknar att få lägga mig i sägen på kvällen och somna, de går jag nästan hela dagen och längtar. (a)  jaaha ni, jag är som jag är allt. tss

MEN : Jag blir galen på mig själv nu allså =oo.
usäkta! men ja förstår att ni vill se bilder och så, sant ?
men håller på fixa de. 
jag ska också lägga ut lite nya bilder på mig med, men känns som de aldrig blir av, men jag ska endå in till stan i morgon så då kan ja knäppa några kort på  min innan jag gårmen tyvärr med  en sjukt dålig telefonkamra.
håller på letar efter minnes kortet till kamran allt..
jag hoppas alla haft en bra fredgas dag & kväll, det har jag iallfall ,men nu ska jag sova.pusss♥


Kommentarer
Postat av: challe

latis :P aa vi vill se lite mera bilder. =D<33

2009-12-05 @ 01:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0