Fredag morgon

HejHej!
här sitter man i min rosa morgonrock och klockan är 10:09.
som sakt jag är hemma från skolan idag med men jag mår mycke bättre nu men skulle jag gå ut kanske så skulle ja bli sjuk igen det vill jag inte.
men ska nog gå ut en sväng sen så får lite frisk luft det blir får nog bli när jag går ut med nemo.
jag har också skickat in mitt arbete som man ska göra idag, så det är klart nu för sista inlämnings tiden är under dagen.

Nu har man ju faktist jul lov med =D gud så härligt & skönt.
nu hinner man med massor man vill göra allt, niice !
men nu ska jag nog gå och kolla på film pusshej♥



Älskar verkligen denna låt och hans röst, lyssna tycker jag ni ska göra och lägg en kommentar sen allt ;)
PS- den är lite seg i början men vänta tills han börjar sjunga


Kommentarer
Postat av: Emelie

Han är ju sjuk bra & snygg för den delen allså=D<3

2009-12-18 @ 18:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0