Fredag allt :D

NU ÄR DE FREDAG ALTL MED . WIIHIHI.

Nu är jag äntligen hemma allt , efter en lång dag^^
jag har ju vart  i skolan som ni vet? jag gjorde ett litet snabbt inlägg på datakunskapen.
Och vet ni, jag klara allt de där vi gjorde, tro eller ej ;). STOLT!
i jobbade så bra dom 2 sista timmarna så fick sluta vid  ca 2 idag =oo så då var de helt en 1 timme kvar till bussen kom så då drog jag till donkan med, Linnis, Kattis, Becka, Jacki, Ankihh, Thea & issa.
oj vart några st där, Tiihih
men aja iallfall vi satt där en stund men jag käka inte då. sen gick vi till södertull och gick på 450 då hör vi en som hoppar på fönstret påbussen då kollar vi och där står Alex, dörren var fortfarande uppen så vi snackade ett tag, sen stängdes dörren självklart. mendå ringde han upp på linnis mobil, dom som satt i bussen då var linnis,ankihh 
och självklart jag med .

Hem!
drog till stallet fixade david sen vart de lucia möte.
Det går faktista bra allt, alla kan ju låtarna ganka bra faktist. jag som inte kan en låt  (a) hahah..
sen red jag på pluttis, finast som ALLTID !

Min dag allt, stan ikväll eller inte;)?♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0