Förut & nyss

Nu är man här igen allt, tog nyss något att äta och de vart snabbnudla allt, liksom är man hemma själv och är lite smått sjuk nu så orkar man inte göra annat så vart helt enkelt det nu! .
så kollade jag på en film samtidigt allt och de vart på hal is 2.  men innan det allt var jag ute och gick med nemo, åh han älskar snön kan man säga,  skillnad från mig men han bara hoppar i den ljupa snön så man inte ser han. han är ju för himlas söt♥

jag är självklart osminkad!




ÅH man är ju för snygg osminkad och halv sjuk nu , tss !



Snabbnudlar allt de är grejer ;) HAHA .



Sista bilden på världesn finaste hund ♥


Kommentarer
Postat av: Jennie

Så himlas söt hund du har :)

2009-12-18 @ 18:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0