Förlåt (a)

Hejsan (:
här kommer jag igen och jag vet att jag inte bloggat på två dagar typ men haft lite mycket att göra som sakt som de är snart julaftron, de är bara 2 dagar kvar =oo kan inte tro att de är sant!.
jag har önskat mig helt okej iår, man hoppas man får något av de iallfall. tss
 
vad önskar ni i år?

men idag har jag vart hos tandläkaren klockan halv 9 på morgnen och laga en jävla tand,usch usch! jag mår så himlas dåligt när jag går ditt, vet inte varför liksom? jag får panik verkligen, jag måste förbereda mig 1 dag innan jag går ditt, hum jag vet att jag är lite skum! haha .
sen satt jag och vänta på mamma skulle komma ner till stan så gick vi och fika, har man vart hos tandläkaren helt själv så får man äta en KAAAKKKA !

kom en sen vid 12? och då vart de allt ta de lungt framför tv, slapp beda min säng idag(a) för min mamam gjorde de, thih! Nae hon är allt för sööt & älskar henne allt♥
sen vid 5 gick jag till stallet och red på världesn bästa ponny (:


Just jag!! får inte glömma att jag har fägat håret idag med, tyvärr har jag ingen bild jag kan ladda upp. kommer i morgon ;) Wohohh.

men jag säger godnattt för kommer inte skiva mer ikväll tror jag , den är ju allt 23:15 så pusss♥

Bara för jag älskar min hund så får fan vara på dagens bild (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0