Filmdags/sovdags

Nu har jag duchat & ätiit lite!
sen kollade jag och mamma på tv nyss- vet inte vad det var något min mamma tycker om iallfall,men alltid trevligt att kolla på tv med henne (:
sitter i sängen nu och de är mörkt i rumet, sitter faktsit pratar med underbara personer på msn!
faktist dom som betyder väldigt mkt, men ajaja.
min dag vart faktist ganska okej sen, vart ju stallet som sakt. red både david & hillma idag och båda gick sjukt fint,tss (:

men nu ska jag allt stänga av datorn och kolla på film, kan säga att det var ett tag sen jag kollade på film på kvällarna. sitter bara framför dataskärmen ungeför halva nätterna och snackar med folk- Hum? inte så bra allt kanske! när ska man sova då?

men ikväll/natt allt bli ändrad planer för som jag ska kolla på film och sova tidigare allt.
men nu får ha de så bra & jag säger godnatt.pusss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0