.

Hellu ;)
nu sitter jag här i min lille brors rum allt, min datar är på ladding så kan inte sitta vid den nu & han är så snäll att låna ut den några sekunder.
men som sak nu är de paus på idol och de är sjukt spenande allt, jag missade tyvärr en hel timme som det var gjenrep i stallet till lucia showen som är i morgon den var man tvungen att gå på, Träningen gick allt bra, kan säga att de var första gången det gick bra! .
men som sakt väntar på idol ska börja och hoppas att erik vinner.


Mina muskler gör fortfarnade ont =/ hoppas de blir bättre tills i morgon så jag kan rida inna lucia shown börjar i morgon som jag måste rida för annars går der riktigt fort dagen därpå. tss
men nu ska jag allt dra mig till tv igen som det är inte många min kvar tills de börjar och jag säger tillomed godnatt som jag inte kan blogga mer ikväll, ska faktist endå gå lägga mig tidigt som jag har morgon fodringen med men ajaj godnatt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0