.



Nu sitter man här hemma i soffan och lyssnar på en gamla låt faktist, de kan vara lite små skoj ibland allt., man bli liksom på mind om hur det var när man lit " gamlatiderna " x). jag ska strax gå till stallet men innan de allt ska jag äta, mamma håller på med maten. kan också säga att jag mår inte så bra häller:/ jag fryser som bara den & har riktigt ont i magen, jag får verkligen inte bli sjuk. har grymt mkt att göra denna vecka ju =oo-
lucia möte i morgon & tors sen träningar på fred med sen är showen liksom.

men kanske ska ta på mig stallkläderna?
känner att ja inte orkar de idag som jag mår piss, men måste träffa pluttisen,tss-♥


DUUU<3!


jag är ledsen att kvaleten är dålig, det är taget från mobilen & den funkar ju inte så bra.
PS: GÅR INTE ATT RINGA TILL MIN MOBIL SÅ NI VET DE NU, JAG KAN INTE SVARA MEN SMS KAN JA SVARA TILL♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0