:/

hejhej :)
första inlägget från idag då,  inte den roligaste dagen idag allt !

min dag vart bra och dålig i skolan, kan säga att jag vart duktig när jag hade lektionerna som hade bra lärare hela dagen och då så vart ju så man fick all sin hjälp och då jobbar men själv klart.
hade peter i dag på matten, grym bra för våran klass.
men det som vart dåligt att jag hade ont i huvudet direkt när någon skrev,ropa mitt namn högt,JOBBIGT.
när vi slutade så gick jag ner till stan i en halv timme.!
sen tog jag bussen vid halv4.
Så som sakt nu sitter jag här i soffan och pratar med mamma då & då, alltid skoj att prata med hennen faktist, men hon fixar maten med & själv klart har jag hunden hos mig :) älskar min vove tsss.

ska sen dra till stallet då, tror nog att min polle får vila idag? har huvud värk som fan & då känner jag att ingen idé att hoppa upp och rida. går med honom istället!
just jag, det skulle vara lucia träning idag med inställt, jag förstår min syster faktist. !

hörs senare♥


Fick bli en bild på bebisen:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0