hinner med mkt;)

Idag är det allt tisdag och har verkligen gjort massor idag, vakna runt halv 10 idah och de skulle jag verkligen inte ha gjort =oo. jag ställde klockan vid halv 9 men jag vakna självklart men stängde av den! men mamma kom in och skulle lämna en sak då flög jag upp ur sängen^^ vart typ livärdd eller något ? men ajja. åt frukost sen hoppade ja in i duchen & sen allt fixade jag mig.

Tog bussen vid 12:15! snacka om att ja är sanbb.
När jag kom in till stan så träffade jag malin (: . det vart ett tag sen man träffa dig eller kanske inte? lucia vakan?. men kul var de iallfall.
vi gick runt och kolla på kläder så klart! jag hittade en tunika som jag tänkte ha på nyår.
den är grå & den glittrar, tycker den var allt snygg.
Malin & jag gick och tog en fika med, myssigt^^ men man känner faktist julkänslan när man satt där och tog de lungt.
vid halv 5 så kom bellan in till stan med så trosa runt där med henne med.
vid halv 6 tog bellan & jag bussen hem till lilla sörping igen och kan säga det var svin kallt ute då med , uchusch! jag träffa på syster & hanna vis söder tull med.
Vi dissade inte malin ¨på stan, jag lovar- men som sakt hon bor där inne ;) haha

vid halv 7 var jag uppe istallet och tog hand om finaste pollen, han var jätte fin idag som alla andra dagar♥
längtar om två veckor ju faktist med för då blir de första tävlingen med dig,KM hemma!

Men nu allt sitter jag i mitt brors rum som jag inte min dator funkar än, men kan säga det är mörkt här inne och han sover med, tss men kanske inte så konstigt som klockan är 01:01 då !
jag ska strax gå till mitt rum och kolla på någon film men de bästa är nog att få krypa ner i sängen.

men nu ska jag säga hejdå till alla jag pratar med på msn så säger godnatt här först pusss♥




Bellan & malin ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0