¨Hörs senare:)

Godmorgon allt gott folk (:
jag har vart vaken ungefär 1½ timme eller något skulle jag tro? men har precis sminkat klart mig och tagit på mig kläder& jag har tillomed städat på rumet och självklart ätit frukost.
varför jag just gjort ornign mig är för jag ska ´åka fira Viktor som fyller år.
han fyller 16 så grattis till honom allt:)
nu blir ha lika gamal som mig men ja fyller ju snart 17 så kan säga att ja är 1 år äldre än han men båda är 93er.

sitter just nu här mend Gucci min brors hund och väntar på alla ska bli klara så vi kan åka, tyvärr får båda hundarna vara hemma, hum ? undra vart nemo är men han kanske är md hugo. ajaja men nu ska jag fixa de sista så åker vi
hej då :)♥

Kommentarer
Postat av: challe

gullig hund :D

2009-12-13 @ 14:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0