Apu,kallt

Hejsan läsarna :)
här sitter jag på mitt rum och som sakt fryser ihjäl kan man säga, jag har haft apu idag och det vart sjukt kallt hela dagen. där man är kan man ju inte säga att det 'är varmt. men allt gick bra och så som vanligt.
vi fikade alla som är där då! jag bjöd på fika & det gjorde ankihh med ,MUMMS så gott men som sakt jag som inte bakade min kaka utan det gjorde min mamma, hon bakar bääst!-
jag slutade 3 sen satt jag ich värmde mig en stund i cafeterian sen gjorde jag orning daivd, han var jätte fin idag allt puss på honom ♥ sen gick jag hem vid 5 och nu väntar jag på att klockan ska bli 7 eller ingentligen inte för skulle helst vilja vara gå och ta ett varmt bad nu och så men nae jag jobbar i kväll til 7- Halv 9 Buuhuhuh!
och jag jobbar imorgon med. JIPPPI NOOT! men aajja så är de allt. jag tycker det är jobbigt för de är så kallt ute nu skulle de vara sommar eller så gör de inget för de är ju inte jobbigt så.

har min älskade hund i knät på mig nu, lite mysigt allt men ska förbereda mig att ta fram alla varma kläder nu så jag inte fryser till is men vi hörs nog senare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0