APU/ godis

Heellu :)
blir ett snabbt inlägg här allt då, min dag har vart bra allt tycker ja, var inte i skolan idag så som vi har APU så var ju självklart där där.
Snabba som alltid, tss.
slutade vid 3 och då satt jag kvar en stund i cafeterian sen drog ja ner till stallet igen och tog hand om pluttisen, där jag har min apu har jag min häst så de är smidigt och så;)
när jag vart klart med allt i stallet och david så drog jag hem i 2 min kanske? och hämtade pengar sen gick vi ner till fix! vi var sugna på godis (a)
när vi handla klart allt så gick vi hem allt till ankihh och såg en teknat film allt, ASSÅ vi sitter och skrattar som bara den när vi ser teknade filmer, denna kväll/ film vart svan prinsessan. HAHAHAH

Vill in veta att min kamera funkar igen & bästa ankihh fixa den.så ny jävlar kommer de bilder. pusss på de allt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0