19:09

Nu sitter man här och gör inte så jätte mycket kan man säga eller jo jag väntar på att min syster har sminkat sig fördig för jag ska hjälpa henne att fläta sitt hår eller luggen snet. hon ska gå in till stan och gå på bio, så himlas skoj och här får jag sitta och tråka. då får jag göra en egen liten bio hemma  x) vi har ju en stor tv och bio ljud så varför inte. ?
så vilken film blir det då? jag som vill se New Moon men den har ju inte kommit ut på dvd än, jag har ju redan sett filmen men det var ett tag sen man gjord de, när den gick första gången på prämier, så det får självklart bli en anann. Och lite med godis skulle ju inte sitta fel då men orkar inte gå ut när de är jätte kallt och gå ner till fix.
Attans att vi inte har något hemma eller jo enda jag har är en julkalender ! .
men nu kommer hon ska hjäpa henne ♥



Nu är de jul lov också så får inte träffa klassen på typ 3 veckor om man inte träffa några men de hoppas vi för becka och jag tycker att vi ska allt fest tsm ;)? tycker ni..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0