-

jag skulle just nu vilja sova bara, få lägga mig i sängen och stänga ögonen och uppna dom om några timmar men nae måste göra massor annat innan de!
men oftas piggnar jag till jag kommer ut.
kan finnas en sak varför har så ont i huvudet & trött : jag jobbade som fan på lektionerna och bryde mig inte vad andra sa utan var inne i jobbet de händer inte så ofta, så ska väl vara stolt men jobbigt med huvudvärk. ska snart ut i köket som jag ska äta snart så blir en panodil då allt.♥


 

Ankihh fotade tydligen mig när jag jobbade, hon tog min mobil eller något? tss.
japp här har vi mig & heidi.
PS: SKA SNART FÄRGA HÅRET ALLT, MUMS PÅ DE.


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför? Det var ju inte länge sen du färgade :S

2009-12-09 @ 13:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0