**

Nu sitter jag här och väntar på att angelica ska ringa mig & jag orkar vekrligen inte göra orning mig känner ja . sitter här med ett line och mjuksbyxor (y)  det är verkligen sjukt skönt ibland och får inte glöma värdens snygaste frilla man har med ;D de 'är allt som en boll^^ hum de är grejer de (a) HAHAHA  .
Vi får se vad vi ska hitta på¨under denna dag jag och angelica , felicia skulle ju ha kommit men nepp vart tydligen inte så :/ . men hon kommer väl en annan dag hoppas man väl liksom ;D Men ajaja så är det ibland.
när man är allt med angelicia då är de allt mycket flum och skratt, man ler alltid med henne, det är tur de liksom ;D
men de kanskeblir lite film mys troligtvis som hon är också allt lite seg idag. men de skadar aldrig .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0