Just nu..

Nu sitter jag i mörkret i mitt rum och lysnar på regnet, de är allt lite mysigt eller vad tycker ni ;)?.
funderar på att gå lägga mig snart klockan är ju allt 00:19 så är väl dags snart, känns som aldrig dagen tar slut *.
man kan ju undra hur mycket folk verkligen sitter uppe på nätterna igentligen, jag borde vara en av dom.
jag har ju lite svårt att sova men de 'är nog för det är sommarlov & snart är de slut med, hum kul ! .men ja får ju en vecka extra en alla andra då men endå . tycker det kan vara fint väder dom här sista dagarn i sverige så man får dom sista sommar känslan innan man åker iväg iställer för allt regn som har höllt på i två dagar nu.
men oj nu ser jag att klockan springer iväg , dags att kolla på en film känner jag så lilla jag kan somna.
men vi hörs i morgon puss hej:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0