Trött (a)

Hellu alla sötisar ;D
idag kan man säga att man är riktigt seg, jag vakna runt halv 1 (a) men de är ju faktist en timme tidigare än igår.
gick upp ur sängen kanska fort, gick till köket där satt syster och tilda, tida hade sovit hos oss i natt. men dom satt inte kvar och käka frulle med mig, dom var ju allt klara för ganska länge sen. men ajaj mamma kom och satt sig hos mig hon är allt för söt.
När jag käka klart så vart de datorn liten stund sen tog ja en varm duche , ja frös som fan allså^^ fatta inte att ja kunde ha gjort de som de är skönt ute, de är ju liksom fint väder och allt.
men när jag hade duchat klart hade jag fått ett sms av sofia min tränare, hon ville att jag skulle hjälpa henne i morgon med ridlägren , skulle hoppa något ( visa) . så de blir i morgon då . ungeför 17.20 ;D .
och nu sitter jag lyssnar på musik, en sång som är bra tycker ja allt . hon som sjunger är med i One Tree Hill, hon heter Kate Voegele. och så sitt jag snackar med lite gött folk på msn.
ska väl dra upp till stallet snart skulle ja tro? ^^ -  men ja är ju allt lite seg idag och så. men piggar på mig när ja kommer ut, så får väl klä på mig stallet kläderna och dra mig upp dit .

Skiver mer senare, puss <3

Kommentarer
Postat av: jasmine hellquist

jättefin blogg(Y)=)läs gärna min(A)

2009-08-07 @ 00:03:19
URL: http://hellquisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0