Norrköping idag xD

Hejjjj
idag har jag faktist orka åka in till norrköping ;D Whoho .,.
jag tog bussen vid 15:55 men jag fick ju själv klart sitta och vänta på den liten stund så malin E gjorde mig till sälskap och så innan sega bussen kom . den var allt lite sen med , usch . men de var kul att snakcka med henne innan allt .
när jag gick av vid södertull så gick jag upp mot ekotp, där allt linapiiina bor^^  hon har ju en uppförsbacka till henne alla tycker att den är skit jobbig att gå upp för den och tar lång tid men nae fan :D .
men lina log och sov när jag kom dit , hon hade inte sovit så mycket på hela natten tydligen och de syndes .,
men ja skulle ju ditt för mest umgås med jonte så han var ju social iallfall .
sen när lina vakna så satt alla tre och snacka  och sen kom agnes.
när klockan var runt 7 så skulle jonte hem så då drog jag med som min buss gick ungeför då med .
men jontes gick före min så¨efter han hade åkt så träffade jag allt på pinglorna Sara, Matilda & Eve^^ shit vad länge sen ja träffade alla tre ,. så vi ståg och prata en stund de var allt trevligt :)
När jag kom hem sen så var min bror där. han klagade på att ja är fortfarande vit , men ja sa att de allt kommer snart .
men nu ska jag allt ta en varm duche. puss<3


Kommentarer
Postat av: A´

fasen va du säger ''jag ska allt'' xD haha

2009-08-11 @ 21:06:20
URL: http://moxtrez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0