Halle

hejj jag kom nyss hem från stallet^^ träffade allt lite fölk där som allt roliga och trevliga . men en som alltid ler är ju själv klart sofia som gjorde min blogg. men iallfall! jag tog hand både hilma och halle idag . första mockade jag '& gjorde hö påsar åt dom. sen fixade ja hillma men som ja inte skulle rida henne eller gick inte som hon hade blött lera i hela kroppen så fick allt ducha henne . men ja hoppade allt på hallebusss , vi hoppade runt 1,20
idag . jätte fin och så men sen börja han duma sig lite . ställde sig på bakbenen lite över allt  utan framför  hindrer .,men sen sluta han altt med dee. då hoppade han enu bättre sen :) (Y) han är lite rolig han <3 .
softa som tagit bilderna ..



1.20 ,

1.10

90 cm

1-10-1.20




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0