UteBion ;D

Tjengeling ;D
nu kommer de ettt inlägg under kvällen.
vid runt kl 8 så gick ja ner till ramunde och träffade izza & bellan,men själv klart var ju mer folk där ;) .
där sa vi och häcka ett litet tag och väntade på bussen som gick till stan, vi skulle själv klart till utebion.
men inna vi gick så pratade ja lite med pontus de var sett tag sen, synd att du inte kunde hänga med in till stan. men iallfall. vi tog bussen runt 9 då .
när vi kom in till stan så gick vi först hem till lina.
bellan och izza var tuvungen att pissa, sen drog vi till eber där utebion är.
och vi satt oss och kollade lite på filmen sen prata lite folk . men det var sjukt segt^^ det vart kanppt folk där så vi drog hem myckte tidigare än vi hade räknat med då. men aja gör väl endå inte så mycket, en lyckad kväll nästa gång ;D ?
när vi kom tillbaka till sörping så stanna vi vid jennah och snacka med lite folk där .
sen drog bellan jag hem, hon hade moppen så hon körde hem mig , så söt är hon allt :D
när jag kom hem så kom jag inte in, hade inga nycklar med mig och dörren vad lås :O:D hum bra jobbat . men smsa mamma att hon skulle öppna åt mig. 
när ja kom in kollade ja på tv med mammi och tog en macka.
Jaha sen vart de allt datorn (a) =D
kvällen vart väl helt okej endå, men inte helt okej^^ kunde vara bättre men gör inget, träffade allt vännerna <3

Nu ska jag sova, Puss & smek <3

Bellan danasar, izza

Izza <3

Bellan dansar sönder ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0