Tävling ^!

Hellu ;D
idag är ja inte på världens bästa humör, hum de undrar ni säkert varför xD `^`^
idag väckte mamma mig kl halv 7 så ja skulle innan äta lite frulle inna jahg gick upp till stallet.
vid rutn 7 s¨å var jag i stallet och fodra halle sen börja ja göra orning han, borsta han och gjorde han fin allt.
vis vid halv 8 så kom mamma och pappa så då vart de dags att lasta in han . Joo han ville verkligen åka iväg. de tog runt 45 min för att få in han idag, vet inte vad de var med han ? . men vi fick in han allt sen som tur de .
Anki såg mitt humör att stiga upp (a) .
när vi kom fram så hann ja inte gå banan men gjorde inget som den vad enkel . ja kollade när en B-poony hoppade som tur så gick hon nolla och allt så fick se lite svängar ;) (Y) .
första klassen I LB så var han helt konstig allså, han spände hela kroppen och stanade bada där vägarade att gå fram, så kom över 1 hinder där. ÅH  glad ja var (Y) NOT .
i andra klassen i LA så red ja sjukt mycket bättre, han gick lite mer fram då men gjorde ungeför samma sak i lb, men i la så kom ja över 3 hinder (Y) - jätte glad verkligen på han, NOT .. fyfan. och så vart ja förbanad på ryttaren som red efter mig hn ställde sig framför de hinder ja skulle rida i mot . TACK .
menmen ^^ . så nästa tävling 'är på hemma plan den 5 så lycka oss till där istället xD hahaha

:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0