Sommar bad^^

Hellu ;D
sorry jag har inte uppdaterat något på två dagar ungeför tror jag, ledsen för de.
men gör ja allt de så glad för de:D naevers , men i går hade ja en jättw trevlig dag, så himla varmt  som de ska vara på sommaren, det har inte vart så fint väder på ett tag så kom de i går, riktigt skönt allt ,Tack för de ^^ . så jag passa på att åka och bada. Åkte ut med Bror och hans flickvän , lille bror & mamma + hundarna.
Vi åkte till östraryd någon stans, vet inte riktigt vart de var med mot de hållet iallfall.
Det var varmt i vattner faktist, ja brukar vara kanska känslig för att bada men nej då ja hoppade i  STOLT:D  hahaha .
jag bade också med hundarna.
Vi åkte ungefär ut vid 11 kom hem kl halv 3-3 :) så de var en härlig dag, äntligen känna att de är sommar .
När ja kom hem så drog ja till stallet och red ut på pluttisen, shit vad han kan galobbera den ponnyn :O:D . släppte iväg han 2/3 gånger, han tyckte de var verkligen svin kul, det är en så härlig känsla. att få sitta på hans rygg är den nästa de bästa man vet. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0