Rubrik

Jaha ibland är de svårt att komma på en rubrik men här sitter jag iallfall och är precis nyvaken . men går ju alltid själv klart till datorn först och sen frulle , så ska snart göra en egen frukost för alla andra har redan ätit , men som jag inte ä'r hungrig än så får de vänta . jag sitter iallfall och pratar med pata, han trode inte lilla ja kunde vara vaken nu?^^ ,. han tycker det var lite för tidigt för mig. men vaknar man pigg så kan man inte göra något åt det.
och jag tycker nog lite synd om han för hans pappa väckte han kl 8 :O , heheh, för att han ska vänja sig att gå upp tidigt til skolan sen . (Y)  stackars han. men själv kan ja sova länge tills på sönd men sen allt är man i mallorca då kan man inte sova bort dagarna .

men ha de så gött så länge ;D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0