NFK

Idag ringde kl 6 som allitd nu rå. man går ju inte kvar i skolan i sörping och så  längre ! -men iallafall när jag vakna idag så var de dags att ta på sig stallkläderna och börja käka frulle . palla inte sminka mig idag eller så*^^^är ju faktist bara i ett stall hela dagen .
vi hade ridning idag i skolan och jag fick rida kari, de är en vit storhäst som är jätte trevligt tycker ja, inte många som tyckte o han . stackarn, men vi hade tiori medi två timmar. oj vad kul . kunde allt de där redan ,men de skadar ju inte få höra de en gång till . vi slutade själva hela dagen vid halv 3 tror ja kl var .
efter skolan så gick ja , nannis &hanna till stallet. ennu ett stall till allså ( SRS ) hemma . hehe lite mycket stall här nu tycker ja de vart.

Halle var jätte fin idag
, DUKTIG POLLE :D<3



Halle <3


Emma längst bort sen har vi linn<3


sen har vi mig och kari

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0