Nattprat..

Nu har jag vart hemma en ganska lång stund sen när vi åkte hem från bröllopet. bildern kommer in snart ja lovar.haft en tuff dag , fixa hår och sånt . men snart så .
men klockan är 00:31 och jag är tillbaka till de gamla känns det som^^ jag sitter upp och kan inte sova. låter de bekant ?.hum konstigt allså.  jag sitter och snackar mest med ceffa faktist på msn , han är alltid rolig .HAHAHA . han är ju alltid vaken så vi brukar sitta ochprata vid denna tid , det är ju många mer som är vakna men dom är så sega att prata med (a) snäll lilla jag är. men det är ju allt så.
Men ja måste säga att jag fryser och de är mörkt i hela rumet, fyfan! borde kanske hämnta en liten filt och krupa mig ner i , jag har ju fatkist Gucci här. det ä'r allt min brors hund , är hund vakt men de är inte samma bror som gift sig.
de värsta är att de inte går och tända lampan i mitt rum  . är  bara dator kärmen som lysser upp i rumet . BRAVO ,



En timme senare !
Yees ja sitter allt kvar här, kan säga att ja börjar bli lite tröttare. jag tog bort filten för en stund sen .som ja inte fryser mer men de är mökt fortfarande och hunden ligger brevid mig än . funderar på att stänga av datorn och se på film kanske. One Tree Hill`? Elller nae jag skoja får bli en annan film .men skriver i morgon om bröllopet och bilder kommer då .
pussss & godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0