Morgon Fodring .

Hellu :D
nu sitter man här och kom nyss hem från stallet mitt på morgonen, ska snart äta lite frulle  känner att jag behöver äta lite, är ju allt lite smått hungrig. ^^ gick upp halv 7 för at fodra hästarna, hum gud vad kul menmen så är de allt.
det gick ganska fort idag tycker ja, jag och min stora syster var klara runt 9 idag brukar annars vara klara vid 10 lr något sånt . 
Jag gjorde klart allt hos halle men ja red inte då som han ska vila idag, jag tävlade ju igår skulle ha gjort det idag med men jag strök mig,
Idag får ja se vad som händer ? . just nu har jag ingenaning men det märker man alltid .,
jag ska stöda nu på rumet så skirver mer sen;)Pusss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0