Hejdå sverige, Hej mallorca .

det här är nog sista nlägget innan ja åker ikväll. Ni får verkligen har de bra,ta hand om er alla ihopa.
jag har iallfall packat klart en hel resväska. men blandade kläder. det nästan ja alltid kommer använda är bikinin skulle jag tro-. känns lite konstigt att åka iväg. jag har ju inte riktigt åkte iväg så här långt i hela mitt liv. så känns lite tomt att lämna men endå allt skönt att så verkligen slappna av innan skolan börjar för mig.
ska snart gå och ducha sen ska jag sova lite innan vi åker , för jag ska upp klockan 1 mitt på natten och dra oss till stockholm. Ska få sitta ibilen i ca 3 timmar upp ditt och sen ska ja få sitta vänta en timme innan vi ska flyga iväg till mallocra , så kommer vara sjukt trött verkligen!! . men ja klarar de här. bara lite små rädd att flyga ...



Nu börjar jag säga hej då till alla vännerna på msn / telefonen . asså shit, det känns så skumt :O. men vi ses när ja kommer hem .^^ .

Men ha de så bra och ses om en vecka,pusss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0