Härlig dag^^

Måste bara säga att vädret vart helt underbart idag & ja har haft en nice idag kan ja säga .
jag umgås med min stora syster och de händer tyvärr inte så ofta :/ men ida gjorde vi allt de:) ,
hon hängde med mig när jag skulle sola solarium det är ju inte så jätte kul att ligga där själv så vi pratade om allt möjligt .  hon solade självklart med.  efter de så gick ja ut i de fina vädret igen och la mig på en filt . idag var verkligen solar dag för mig , men kan säga att det är de enda jag har gjort idag .
Måste också säga att ja fått lite färg på mig, utan benan då :/ .. men va fan de kommer snart hoppas ja (a) .
så hoppas verkligen det är fint väder i morgon med så jag kan ta en liten filt och lägga mig på gräsmattan . Sälskap skadar inte häller ;D? . hehhe ^^





Kommentarer
Postat av: A´

fan va skönt och sola! ;o

2009-08-10 @ 20:02:55
URL: http://moxtrez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0