God Morgon

vaknade ungeför nyss.. min syster kom in i rumet och letade efter en sak & då vaknade jag , hum kul?
så var väl bara att traska sig upp från sängen och själv klart hamnade man här framför datron som man ingetligen ska gå k'äka frulle. men frullen får allt bli snart. i går somnade jag runt 2 -halv 3 :O jo jag vet sa ju att jag inte kan sova längre ,jag har väl ändrat på dygnet. men jag är verkligen pigg endå nu jag vaknade , kl är ju bara faktist 12:35
 .
men jag vaknar alltid pigg nu, kostigt eller nog, men sån är väl jag nu .



Vad händer på denna dag då ? ., det är onsdag och vet verkligen inte vad som kommer hända idag ., men de märker vi. det blir ju stallet men se vet jafan .. har de gött så länge ;D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0