FREDAG..

Nu gick jonte nyss hem^^ klockan är 2 . jag har umgås med den lilla pöjken ikväll, igentligen så skulle gart , lina & bellan  komma men bellan kom från sin fotbolls match när kl var runt 9 så hon var allt lite trött & de kan man ju själv klart förstå. och gart palla inte med sörping ,hahaha kan ja förstå han faktist . och lina skulle träffa agens så vart bara jonte och jag kvar i en liten slupp :P.? . men han kom till mig runt 8 eller halv9? skitsamma han kom runt den tiden .då skulle han allt käka så vi gick till Vi&NI. men ja käka inte ,mår ju inte så bra när jag äter pizza. efter de gick vi allt  hem till mig . då vart de lite vid datorn,han skulle kolla på en bil lite snabbt ,sen spelade vi kort . vem vann då, jo jag ! :D är man inte allt bäst eller.. hhehe , sen hjälpte han min syster med hennes dator lite snabbt. sen satt vi och prata lite skit allt.sen vid halv 2 så åkte han hem .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0