***

Imorse vakna jag runt halv 2 :O . helt knäpp jag vet, men ´kan ju inte somna förs kl 2-3 på nätterna nu^^ .
jag trode kl var kanske 10 när vaknde men nepp de hade ja fel . vaknar upp med min söta hund i sägen.
gick upp ur sängen och gick till köket och börja fixa frulle till mig. xD ..
sen kom mamma hem pch ser mig käka frulle lite över halv 2 . åh de kändes ju verkligen bra  (Y) . men hon skratta åt mig istället och sa ingen. hehe ^^
runt vid halv 3 gick jag till stallet och tog hand om pollen. han var verkligen jätte fin idag när jag red , vi trava lite över pommar och så .. han mjukna till lite då . red på volter och shit med. han är verkligen sjukt fin . älskar dig ponny<3
Hum händer ikväll de märker vi :D
skriver mer sen, pusshej<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0