7 augusti

Godmorgon sötisar ;D idag vakna ja kl 10 ungeför eller min syster väckte mig för att fråga en sak men vet inte vad klockan var då , men somna om då vakna ja 10 .. menmen ,. när jag gick upp så tog jag lite frulle in till soffan och satt mig där och vämtade på att våra bästa år skulle börja .
de är verkligen bra allså nu, för för några år sen fatta man verkligen ingenting , men nu är de bra allt^^ de händer ju så lite på ett avsnitt, missar man något på två dagar så gör det verkligen inget allt . men förstår endå . menajja . efter ja kollade klart där så vart de datorn. brukar går ut med hunden då som ja var själv hemma nu men han hade redan gått ut . så.
Idag händer det inte så mycker för min del skulle ja tro, utan jag ska dra till stallet vid 5 skulle ja tro och fixa orning halle in för tävligen i morgon. så ska smörja , bada han , mocka , packa så ja kommer vara där uppe allt ett tag där.
han måste ju se fin ut i morgon.

Men ajja , skiver mer ikväll .Puss/ Thildaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0