28 agu

klockan ringde kl 6 och jag var verkligen dö trött men måste man gå till skolan så går man upp den tiden för att hinna med allt. tog bussen runt  8 och åkte med nannis & hanna :) , när vi kommer till skolan köper ja block och som man kan skriva med. så vi kom 1-2 min försnt men de gjorde inget för vi var inte sist in som tur så!
De var massor som var sjuka idag :/  stackars dom ,. hanna åkte hem sen.
Vi börjar halv 9 och fick sluta 11 idag, verkligen en slapp dag ,. hade englska på morgonen och sen datakunakap. Efter vi hade slutat så gick jag och nannis till Donkan. sen tog vi bussen hem vid 12.
När jag kom hem så gick ja till stallet direkt och tog hand om Halle & Hillma, hade båda hästarna idag för syster skulle på fest på kävllen och skulle fixa massor andra saker innan.
halle var fin och så, red dressyr ^^ .
Hillma hoppade ja med , fyfan vad fin hon var verkligen! jag har inte hoppat henne på 3 månader lite mer och de var sen ja tävlade henne då.  & då hoppade jag 1 meter bara men ja slutade med att hoppa 1,15 (Y) :D ..

på kävllen skullle jag träffa mattias men vart inte så sen :/ men vi skulle ses en annan dag :D <3 så min kväll vart att prata med felicia ungeför hela kvällen/ natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0