2 augusti

Godmorgon allt gött folk ;D
idag gick jag upp kl 6, inte helt klockt men ajaj har man stall fodring så måste man allt gå upp den tiden men som tur så har man inte de för ofta (y):D .
Allt gick bra och snabbt som det inte är så många hästar i stallet & de är riktigit skönt faktist. slippa släppa ut så många. 
Efter jag gjorde klart allt i stallet så fixade jag orning hos halle :) . 
så nu slipper ja gå upp ditt igen lr hur man ska säga, allt är klart ^^ -
idag vet jag inte riktigt vad som händer som felicia skulle komma idag lr vet inte ens om hon kommer :O:S ?
får inte tag på henne och de stör mig verkligen mycket nu kan jag säga. .
men aja får väl se vad som händer . annrs träffar ja väl bellan och andra gött folk :D

skriver mer sen, PusssHej <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0