00:12

Hejjj . jag sitter här i mörket och lyssnar på musik, det blir väldigt blandad musik , från lung till fart låtar. de är grejer de att lyssna på blandat. ! ,
jag vet inte riktigt vad jag ska göra , jag börjar ju faktist att bli lite små trött så de kanske är dags att lägga sig i sängen och sova. men jag somnar ju endå inte om ja lägger mig ner , för ja får endå sms som man ligger och svara tills man somnar xD. hahaha bra^^ 
jag sitter och pratar med danielle, mattihas & Pz på msn .dom är allitd vakna dom.iallfall danielle, hon är trevlig allt .
vi sitter och pratar om hur kim & adam är bruna . låter skoj va xD hahahaa .NOT. menendå:D
och jag glad att mattihas har komit hem nu med från thalinad, saknat den lilla pöjken :)
men nu rinner klockan iväg som ja brukar säga. så ska nog allt sova .puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0